piątek, 7 września 2018

7 września

OCZYŚCIĆ NASZE PODWÓRKO

Chcemy oczyścić nasze podwórko ze świadomością, iż jest to podstawa której budujemy nowe wartości. Osobie, do której chcemy się zbliżyć, nie dajemy rad sugerujących jak ma postępować. Zajmujemy się wyłącznie naszymi własnymi problemami.
Anonimowi Alkoholicy, str. 67
Zadośćuczyniłem ojcu niedługo po tym, jak przestałem pić. Pozostał głuchy na moje słowa, ponieważ zawsze obwiniałem go za moje kłopoty. Kilka miesięcy później ponownie postanowiłem mu zadośćuczynić. Tym razem napisałem list, w którym nie obarczałem go winą, ani nie wytykałem mu jego wad. Zadziałało – i w końcu zrozumiałem! Ponoszę odpowiedzialność tylko za oczyszczenie swojego podwórka i – dzięki Bogu i AA – jest ono dziś czyste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz