niedziela, 11 marca 2018

11 marca

WE WŁAŚCIWYM PORZĄDKU I KIERUNKU"

Dopiero..... wtedy, gdy próbujemy pogodzić nasza wolę z wolą Boga, zaczynamy używać jej właściwie. Było to dla nas wszystkich prawdziwie cudownym objawieniem. Cały nasz problem polegał na niewłaściwym korzystaniu z siły woli. Uderzaliśmy nią jak głową w mur naszych problemów, zamiast starać się pogodzić naszą wolę z zamiarami Boga wobec nas.
Stopniowe dążenie do tego jest celem Dwunastu Kroków AA, a Krok Trzeci wprowadza nas na te drogę.
12 kroków i 12 tradycji, str. 42
Jedynie, co muszę zrobić, to spojrzeć wstecz i zobaczyć, dokąd zaprowadziła mnie moja samowola.
Sam nie wiem, co jest dla mnie najlepsze, ale wierzę, że wie to moja Siła Wyższa. Bóg - który dba o to, by wszystko toczyło się we właściwym porządku i kierunku - nigdy mnie nie zawiódł, ja sam natomiast - owszem, i to całkiem często. Posługiwanie się samowolą zwykle kończy się tym samym, co wpychanie na siłę w nieodpowiednie miejsce kawałka układanki - wyczerpaniem i frustracją.
Krok Trzeci otwiera drzwi do całej reszty Programu. Gdy proszę Boga o przewodnictwo, wiem, że cokolwiek się wydarza ,jest to najlepsze rozwiązanie - sprawy układają się dokładnie tak jak powinny, nawet jeśli przybierają obrót niezgodny z moimi życzeniami bądź oczekiwaniami.
Bóg n a p r a w d ę robi dla mnie to, czego ja sam dla siebie nie umiem zrobić - jeśli tyko Mu pozwalam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz