sobota, 10 marca 2018

10 marca

DZIŚ WYBÓR NALEŻY DO MNIE

Czasami wydaje się, że ludzie ranią nas bez powodu, bez żadnej prowokacji z naszej strony. Niezmiennie jednak doszukujemy się wydarzenia z przeszłości, które "UPOWAŻNIŁO" tego kogoś do wyrządzania nam przykrości.
Anonimowi Alkoholicy, str. 52
Gdy uświadomiłem sobie i zaakceptowałem fakt, że ja sam w istotny sposób przyczyniłem się do obrotu, jaki przybrało moje życie, mój pogląd na życie i świat radykalnie się zmienił. W tym to momencie Program AA zaczął być dla mnie skuteczny. Przedtem za to, co mnie spotykało, winiłem zawsze innych - innych ludzi albo Boga. Nigdy nie czułem, że mam wybór i mogę zmienić swoje życie. Moje decyzje podyktowane były lękiem, pychą albo żądaniami ego. W rezultacie, decyzje te zaprowadziły mnie na drogę samozniszczenia. Dziś staram się pozwalać swojemu Bogu, aby prowadził mnie ku poczytalności i zdrowiu duchowemu. Jestem odpowiedzialny zarówno za swoje działania, jak i za swoją bierność - niezależnie od konsekwencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz