wtorek, 21 sierpnia 2018

21 sierpnia

WYSTARCZY SPRÓBOWAĆ

Moja równowaga wypływała z tego, że zamiast żądać otrzymywania czegoś, sam próbowałem dawać.
The best of Bill, str. 46 - 47
Dopóki próbuję i staram się – z całego serca i z całej duszy – przekazywać innym to, co przekazano niegdyś mnie samemu, i póki nie żądam niczego w zamian – dopóty życie dobrze mnie traktuje. Zanim trafiłem “na Program”, nie bardzo umiałem dawać bezinteresownie. Wtedy nie wiedziałem jeszcze, że dając siebie za darmo, szybko zacznę otrzymywać – wcale tego nie oczekując ani niczego nie żądając. Dziś – jak określił to Bill W.- otrzymuję dar “równowagi” : trwałej przynależności do AA; trwałego spokoju wewnętrznego; i przede wszystkim, trwałej więzi z moją Siłą Wyższą, którą ja osobiście nazywam Bogiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz