piątek, 9 września 2016

9 września

Myśl przewodnia AA

Kiedy alkoholikom proponuje się osiągnięcie trzeźwości za pomocą Programu AA, nie bardzo potrafią sobie wyobrazić swoje życie bez alkoholu i często powiadają tak: „Czy to znaczy, że jestem skazany na życie szare i przeciętne? Mam być głupim, nudnym smutasem – tak jak ci wszyscy frajerzy, których znam? Wiem, że o gorzale nie ma mowy, ale niby jak mam się bez niej obejść? Czy dacie mi w zamian coś równie fajnego i skutecznego?”.
Pytanie

Czy to, co znalazłem we Wspólnocie, jest więcej niż „wystarczającym substytutem”.?

Medytacja

Krocząc z Bogiem, nigdy nie poniesiesz całkowitej klęski, a twoje ufne oparcie się na Nim zostanie nagrodzone. Nagrodą może być nowy zastrzyk sił potrzebnych ci do stawienia czoła trudnościom; albo przyłapanie się w porę na błędnym rozumowaniu; albo korzystne zmiany w czyimś życiu, do których z Bożą pomocą doprowadzisz.
Pamiętaj, żebyś zasług za swe osiągnięcia i dokonania nigdy nie przypisywał wyłącznie sobie, albowiem w dużej mierze są one dziełem Siły Wyższej.

Modlitwa

Modlę się, abym coraz bardziej zdawał się na Bożą Łaskę, albowiem uczyni to moje życie zwycięskim i szczęśliwym.

1 komentarz:

  1. Pomoc psychiatryczna to nie tylko leki. Terapia, wsparcie społeczne i zdrowy styl życia to tylko niektóre z wielu aspektów skutecznej opieki psychiatrycznej. Dowiedz się więcej na https://psycholog-ms.pl/pomoc-psychiatryczna/.

    OdpowiedzUsuń