środa, 25 lipca 2018

25 lipca

CI, KTÓRZY WCIĄŻ JESZCZE CIERPIĄ

Nam zaś, jeśli tylko zaniedbamy ludzi, którzy wciąż jeszcze cierpią, grozi nieustające niebezpieczeństwo utraty życia oraz zdrowia fizycznego i psychicznego.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 151
Znam udrękę, jaką jest nałogowe picie, które ma ukoić skołatane nerwy i wyciszyć lęk. Znam również ból niepicia “w zaparte”, kiedy tak mocno zaciskasz pięści, że aż kłykcie bieleją. Dziś nie zapominam o kimś nieznanym, kto cierpi w milczeniu, zamknięty w sobie, kryjąc się w desperackim piciu, które przynosi krótkotrwałą ulgę. Proszę moją Siłę Wyższą, aby użyczyła mi przewodnictwa i odwagi, tak bym chętnie stał się jej narzędziem i zaniósł komuś potrzebującemu moje współczucie i bezinteresowne działanie. Niechaj moja grupa nadal daje mi siłę, ażebym wraz z innymi mógł robić to, czego nie mogę zrobić sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz