poniedziałek, 20 listopada 2017

20 listopada

WOLA TWOJA, NIE MOJA

…nawet po przedłożeniu …konkretnej prośby nie zapomnijmy dodać: “Jeśli taka jest Twoja Wola”.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 102
Codziennie po prostu proszę Boga, aby umożliwił mi jak najlepsze zrozumienie Jego woli na dany dzień i użyczył mi łaski potrzebnej do wypełniania jej. W ciągu dnia zawsze mogę zatrzymać się na moment, stając w obliczu jakiejś sytuacji lub decyzji, i ponowić tę prośbę: “Niech się dzieje wola Twoja, a nie moja”. Zawsze muszę pamiętać, że w każdych okolicznościach ja jestem odpowiedzialny za wysiłek, rezultat zaś zależy od Boga. Mogę “puścić to i pozwolić działać Bogu”, z pokorą powtarzając słowa: “Niech się dzieje wola Twoja , a nie moja”. Cierpliwość i wytrwałość w poszukiwaniu Jego woli wobec mnie uwolnią mnie od bólu i egoistycznych oczekiwań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz