środa, 4 października 2017

4 października

NIEZBĘDNE OCZYSZCZANIE

...wiemy, że ból nałogu musiał poprzedzać trzeźwość; a później chaos emocjonalny poprzedzał pogodę ducha.
12 Kroków 12 Tradycji, str. 93
Uwielbiam spędzać czas w ogrodzie, nawożąc i przycinając moje rośliny. Pewnego dnia, gdy zapamiętale obcinałem jakieś gałązki, przystanęła obok mnie sąsiadka. “Pańskie róże są takie piękne!- powiedziała -Cóż za szkoda, że trzeba je tak kaleczyć”. “Wiem, co Pani czuje – odparłem. Ale trzeba usunąć zbyteczny nadmiar, żeby mogło rosnąć, silne i zdrowe.” Później pomyślałem, że być może rośliny odczuwają ból - ale i Bóg, i ja wiemy, że jest on nieodłączną częścią planu i że potrafi przynosić dobre owoce. Od razu przypomniał mi się bezcenny Program AA, oparty na założeniu, że ból jest warunkiem wzrostu i rozwoju. Proszę Boga, by w odpowiednim czasie usunął ze mnie wszystko, co niepotrzebne, i oczyszczając mnie, umożliwił mi dalsze dojrzewanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz