niedziela, 17 września 2017

17 września

WOLNOŚĆ OD LĘKU

Kiedy z Bożą pomocą pogodziliśmy się ze swoim losem, przekonaliśmy się, że możemy zawrzeć ze sobą pokój i powiedzieć innym, wciąż jeszcze przeżywającym tego rodzaju lęki, że oni także mogą je przezwyciężyć. Zrozumieliśmy, że wolność od lęku jest ważniejsza niż wolność od braków materialnych.
12 Kroków i 12 Tradycji, str.121 – 122

Kiedy piłem, wartości materialne przez wiele lat rządziły moim życiem. Wierzyłem,że wszystko, co posiadam, uczyni mnie szczęśliwym: a jednak zdobywszy to, czego pragnąłem, nadal czułem się bankrutem życiowym. W AA dowiedziałem się o nowym sposobie życia i na życie. Nauczyłem się ufać innym ludziom i w efekcie – zacząłem wierzyć w Siłę Większą niż ja sam. Wiara uwolniła mnie z więzów mojego ja i od mojej niemożności. Gdy wartości materialne zastąpiłem darami ducha, zacząłem lepiej sobie radzić z życiem. A następnie podjąłem decyzję, by dzielić się swoim doświadczeniem z innymi alkoholikami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz