poniedziałek, 31 października 2016

31 października

Myśl przewodnia AA

Jest we mnie dużo spokoju i zadowolenia. Moje życie zmierza we właściwym kierunku, a ja znalazłem w nim swoje miejsce. Poszczególne elementy łamigłówki ułożyły się w jednorodną i sensowną całość. Kapryśny wiatr okoliczności nie targa mną na wszystkie strony. Jestem wyciszony i konsekwentny; pewien słuszności obranej przez siebie drogi i wierny znaczącym ją drogowskazom. Umiem cieszyć się tym, co mam. Nie pragnę na próżno tego, co jest nie dla mnie. Użyczono mi „pogody ducha, abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę; odwagi, abym zmieniał to, co zmienić jestem w stanie; i mądrości, abym odróżniał jedno od drugiego".
Pytanie

Czy dzięki AA znalazłem zadowolenie, spokój i radość życia?

Medytacja

Wszyscy posiadamy przyrodzoną świadomość Istoty Najwyższej. W chwilach skupienia i medytacji jakiś wewnętrzny głos poufale przemawia do naszego serca. Jest on niczym światło rozjaśniające ścieżkę, po której kroczymy. Dzięki niemu ocieramy się o Absolut. Każdy człowiek nosi w sobie fundamentalne pojęcie Boga. Sięgając w głąb naszej duszy, znajdziemy tam Wielką Rzeczywistość. Odkrycie jej całkowicie zmieni nasz stosunek do życia.

Modlitwa

Modlę się, abym postępował zgodnie ze wskazaniami Ducha.
Modlę się, abym nie pozostawał głuchy na głos mojego sumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz