niedziela, 8 maja 2016

8 maja

Myśl przewodnia AA 

Jestem wdzięczny za to, że poznałem Program, dzięki któremu mogę zachować trzeźwość. Jestem wdzięczny za to, że Wspólnota wskazała mi drogę do wiary w Siłę Wyższą, ponieważ wiara całkowicie odmieniła moje życie. Choć nieraz już wątpiłem, czy kiedykolwiek zaznam szczęścia, teraz je znalazłem; zbliżenie się do Boga nadaje sens memu istnieniu, a spełnianie w życiu Jego woli napawa mnie radością i zadowoleniem. Dopóki przepełnia mnie wdzięczność, dopóty trwać będę w trzeźwości. 
Pytanie

Czy znajduję w sobie wdzięczność za dobro, jakie mnie spotkało? 

Medytacja 

Lepiej służysz Sile Wyższej za narzędzie, jeśli się nie śpieszysz. Spokojnie więc podążaj od jednej powinności do następnej nie odmawiając sobie modlitwy i wypoczynku. 
Nie bierz na siebie zbyt wielu obowiązków. 
Działaj systematycznie i planowo. 
Czerp życiodajną energię z częstego obcowania z Bogiem. 

Każda aktywność będąca rezultatem porozumienia z Nim jest aktywnością owocną i pożyteczną. 
Uwierz, że dzięki więzi, jaka łączy cię z Bogiem, zdolny jesteś dokonywać cudów. 
Wiedz, że dla Siły Wyższej nie ma rzeczy niemożliwych. 
Pamiętaj, że Bóg, który zapewnia ci siłę i wytchnienie, pokaże ci, jak świadczyć dobro. Codziennie wzmacniaj się więc modlitwą i regularnie zażywaj odpoczynku. 

Modlitwa 

Modlę się, ażebym nie pędził przez życie na oślep, lecz dbał o czas przeznaczony na bliskie spotkania z Bogiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz