poniedziałek, 22 lutego 2016

22 lutego

Myśl przewodnia AA 

Spróbujmy sporządzić listę korzyści, które stały się naszym udziałem dzięki przynależności do AA. Przede wszystkim, nie piliśmy dziś alkoholu- to nasze największe osiągnięcie, albowiem trzeźwość jest w naszym życiu procentującym kapitałem i fundamentem wszelakich poczynań. Po drugie, większość z nas zawdzięcza trzeźwości swe obecne stanowisko- gdy piliśmy trudno nam było utrzymać się w pracy. Kolejny plus to odbudowa więzi uczuciowej z bliskimi- w większości posiadamy teraz kochające rodziny, które o ile przedtem tego nie uczyniły z pewnością opuściłyby nas, gdybyśmy uparcie kontynuowali picie. A w dodatku w AA mamy nareszcie prawdziwych przyjaciół, zawsze gotowych służyć nam pomocą i wsparciem. 
Pytanie

Czy rozumiem, że jakość mego życia rodzinnego, towarzyskiego i zawodowego zależy bezpośrednio od mojej trzeźwości? 

Medytacja

Muszę nauczyć się bezgranicznie ufać Bogu. Obawy i wątpliwości sieją tylko spustoszenie w mej duszy. Skutkiem niedowierzania zbaczam z drogi, kierowany nieufnością. Trzeba bym nauczył się powierzać siebie Bożej Miłości, która nigdy mnie nie zawiedzie, o ile ja sam nie zawiodę Boga swym strachem i zwątpieniem. Nauczę się przezwyciężać lęk za pomocą wiary. Poddając się zwątpieniu, uniemożliwiam Bogu kierowanie mną. 

Modlitwa

Modlę się ażebym umiał żyć tak, jak oczekuje tego ode mnie Bóg. Modlę się ażebym włączył się w strumień dobra na świecie.

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem, że faktycznie są osoby które idą w samo zaparte i mogą rozstać się z alkoholem. Na pewno bardzo dobre efekty jeśli chodzi o leczenie uzależnienia można uzyskać w https://detoksfenix.pl/ i z pewnością warto tam się udać gdy mamy problem np. z alkoholem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej sama pomoc psychologiczna jest bardzo ważna i jak najbardziej dobrze jest wiedzieć gdzie można szukać właściwej pomocy. Muszę dodać, że jak najbardziej świetną opieką mamy w https://psycholog-ms.pl/zakres-pomocy/ i muszę dodać, że jest to świetna opcja.

    OdpowiedzUsuń