środa, 20 stycznia 2016

20 stycznia

Myśl przewodnia AA 

My, członkowie Wspólnoty AA, mamy już za sobą kłamstwa, kace, wyrzuty sumienia i bezmyślne trwonienie pieniędzy. Gdy piliśmy, żyliśmy jakby połowicznie. Teraz - kiedy usiłujemy kierować się uczciwością i bezinteresownością - żyjemy w pełni. Życie nabrało dla nas nowego sensu i odczuwamy prawdziwą radość istnienia. Nareszcie czujemy się też potrzebni. Jesteśmy po właściwej stronie, a co za tym idzie -zaliczamy się do grona zwycięzców. Zamiast chować się w ciemnościach, możemy śmiało patrzeć światu prosto w oczy. Otrzymujemy od AA trzeźwość i jeśli zachowujemy ją wystarczająco długo, mamy szansę nauczyć się nowego sposobu życia. 
Pytanie 

Czy jestem przekonany, że chociaż picie bywało niekiedy zabawne, moje dawne życie pod żadnym względem nie może się równać z tym, które buduję teraz? 

Medytacja 

Pragnę pozostawać w zgodzie z Bożym Duchem wszechświata. Zwrócę się nie ku wartościom materialnym, lecz ku wartościom duchowym. Jak człowiek myśli, takim się staje - będę się więc zajmował sprawami ducha i pragnął wszystkiego, co sprzyja memu rozwojowi duchowemu. Będę w pokoju z Bogiem, aby stanowić z Nim jedno - to najwznioślejsza ludzka aspiracja i żadne „światowe ambicje" nie mogą mi przeszkodzić w urzeczywistnieniu jej. 

Modlitwa 

Modlę się, aby przepełniała mnie miłość i życzliwość - wówczas bliźni odpłacą mi tym samym. Modlę się, aby moje myśli były twórcze i tym samym uzdrawiały moje życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz