wtorek, 19 stycznia 2016

19 stycznia

Myśl przewodnia AA

Na fundamencie trzeźwości możemy budować nowe życie - oparte na uczciwości, bezinteresowności, wierze w Boga i miłości do ludzi. Ideałów tych nigdy zapewne nie zrealizujemy w stopniu doskonałym, ale już sama przygoda budowania zgodnego z nimi życia jest czymś twórczym i fascynującym - bez porównania lepszym od dotychczasowej "pijanej karuzeli".
Przychodzimy do AA, żeby przestać pić alkohol, lecz jeśli zabawimy tu dłużej, odkrywamy też całkiem nowe wartości. Widzimy siebie w prawdzie i zaczynamy być uczciwi wobec innych. Staramy się zapominać o własnych żądaniach czy zachciankach i okazywać ofiarność. Uczymy się też polegać na nieustającej pomocy Siły Wyższej. 
Pytanie

Czy w swoim życiu kieruję się uczciwością, bezinteresownością i wiarą? 

Medytacja

Wierzę, że Bóg zna moje potrzeby, jeszcze zanim je sobie uświadomię i zwrócę się do Niego; wierzę, że ma już dla mnie gotowe rozwiązania i odpowiedzi. Jego nie trzeba zalewać potokiem łez, słów i westchnień, ponieważ On nie pozostawia ludzi w potrzebie i nigdy nie skąpi im swego wsparcia. Jako że Siła Wyższa uprzedza wszystkie moje prośby i pragnienia, będę się uważnie przyglądał temu, co za Jej sprawą dzieje się w moim życiu. 

Modlitwa 

Modlę się, ażebym rozumiał moje prawdziwe pragnienia i potrzeby i aby zrozumienie ich pomogło mi je w zdrowy sposób zaspokoić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz