poniedziałek, 18 stycznia 2016

18 stycznia

Myśl przewodnia AA 

Nowego życia nie da się zbudować z dnia na dzień - powinniśmy pracować nad Programem powoli, partiami. Wymagamy stopniowej reedukacji; nasza podświadomość musi się też oswoić z wieloma 
nowymi rzeczami, całkiem nam dotąd obcymi. Przede wszystkim trzeba, byśmy wprawiali się w nowym, trzeźwym sposobie myślenia. Każdy, kto się tego uczy, wie, że „pijane myślenie" dopada nas często w najmniej oczekiwanych momentach. Budowanie nowego życia to proces powolny, lecz może on być uwieńczony sukcesem, jeśli szczerze zastosujemy się do zaleceń Programu. 

Pytanie 

Czy buduję nowe życie na fundamencie trzeźwości? 

Medytacja 

Codziennie będę modlił się o wiarę, gdyż jest ona darem od Siły Wyższej. Wyłącznie też od wiary zależy odpowiedź na moje modlitwy. Bóg użycza mi wiary w odpowiedzi na moją modlitwę, ponieważ jest ona swego rodzaju orężem, nieodzownym do przezwyciężenia przeciwności losu oraz zdobywania i świadczenia dobra w życiu. Będę więc usilnie pracował nad pogłębieniem i umocnieniem mojej wiary. 

Modlitwa 

Modlę się, aby moje myślenie i postępowanie umacniały we mnie wiarę w Boga. Modlę się o systematyczne jej pogłębianie, gdyż ten, który gorąco wierzy, ma dostęp do Bożej Mocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz