poniedziałek, 16 marca 2015

Do przodu, czyli czasami od zera...

"Krocz spokojnie wśród zgiełku i pośpiechu..."
Naprawiaj niespiesznie, co można naprawić
I uwierz, że wszystko jeszcze przed Tobą...
Oczywiście nie jestem dumny z bardzo, bardzo wielu rzeczy jakie w swoim życiu po pijaku zrobiłem. Z utraty prawa jazdy również. Jedyne, co było nie najgorsze w tamtej historii, to fakt, że nikomu się krzywda nie stała. Czas płynie dalej, zapłaciłem za swe błędy i odbyłem swą karę, aż wreszcie przyszła pora, by iść dalej do przodu. Często owo do przodu trzeba wpisać w cudzysłów, bo równa się startom od zera. Nie ma się jednak co zrażać i dlatego działam. Kolejnym krokiem, na jaki się zdecydowałem, było odzyskanie prawa jazdy. Po dwudziestu latach nie było to łatwe, lecz jak widać możliwe. Cieszę się bardzo, a wszystkich, którzy w siebie wątpią, zapewniam, że warto uwierzyć!
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz