wtorek, 4 września 2018

4 września

PROCES ODNOWY I ODBUDOWY

Niewątpliwie, każdy z nas, alkoholików, musi przejść proces odnowy wewnętrznej.
Anonimowi Alkoholicy, str. 71
Odbudowa mojego życia jest podstawowym celem zdrowienia – dlatego dzień po dniu nie sięgam po pierwszy kieliszek. Zadanie to można wykonać z powodzeniem za pomocą Dwunastu Kroków. Zycie duchowe to nie teoria; przynosi efekty, jeśli naprawdę się nim żyje. Krok Drugi wyprawił mnie w podróż mającą rozwinąć moje życie duchowe; Krok Dziewiąty pozwala mi wkroczyć w ostatnia fazę kroków początkowych, które nauczyły mnie, jak żyć życiem duchowym. Bez przewodnictwa i mocy Siły Wyższej niemożliwe byłoby przemierzanie kolejnych etapów odbudowy. Rozumiem, że Bóg działa dla mnie i poprzez mnie. Dowodem tego jest moja świadomość, że Bóg uczynił dla mnie to, czego ja sam nie umiałbym uczynić, a mianowicie – uwolnił mnie od zżerającej mnie obsesji picia. Co dzień muszę nadal poszukiwać przewodnictwa Boga. Co dzień okazuje On mi łaskę ”odroczenia wykonania wyroku” i z pewnością użyczy mi mocy potrzebnej do odbudowy mego życia i odnowy wewnętrznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz