sobota, 1 września 2018

1 września

GOTOWOŚĆ DO WZROSTU I ROZWOJU

Jeśli mamy ich [darów] otrzymywać więcej, proces przebudzenia musi postępować naprzód.
Jak to widzi Bill, str. 8
Trzeźwość wypełnia bolesną “wyrwę w mojej duszy”, spowodowaną przez alkoholizm. Czasem czuję się tak świetnie pod względem fizycznym, iż zaczynam wierzyć, że moja praca dobiegła końca. Jednakże radość nie polega jedynie na nieobecności bólu; jest ona darem nieprzerwanego procesu przebudzenia duchowego. Radość płynie z nieustannej; pełnej zaangażowania nauki, jak również ze stosowania zasad zdrowienia w codziennym życiu oraz dzielenia się tym doświadczeniem z innymi. Moja Siła Wyższa stwarza mi wiele okazji do pogłębienia mojego życia duchowego. W swoje zdrowienie muszę jedynie wnieść do rozwoju. Dziś jestem gotów wzrastać i rozwijać się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz