wtorek, 3 lipca 2018

3 lipca

DOŚWIADCZENIE NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM

Ponieważ brak nam niezbędnego doświadczenia i dopiero co nawiązaliśmy świadomy kontakt z Bogiem, nie będziemy – prawdopodobnie – działać cały czas pod wpływem natchnienia.
Anonimowi Alkoholicy, str. 75
Niektórzy twierdzą, że doświadczenie jest najlepszym nauczycielem; ja zaś twierdzę, że jest jedynym nauczycielem. O miłości Boga do mnie mogłem dowiedzieć się tylko poprzez doświadczenie własnej zależności od tej miłości. Na początku nie byłem pewien, czy On rzeczywiście nadaje kierunek memu życiu; teraz jednak rozumiem, że jeżeli mam zdobyć się na śmiałość i prosić Go o przewodnictwo, to muszę działać tak, jakby mi go użyczał. Często zwracam się do Boga, aby pomógł mi pamiętać, że obmyślił On jakąś drogę, która tylko mnie jest pisana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz