piątek, 27 lipca 2018

27 lipca

ROZDAWAJ ZA DARMO

Zdobędziemy się na każde osobiste poświęcenie, jakie okaże się konieczne dla utrzymania jedności Anonimowych Alkoholików.
Zrobimy to, gdyż nauczyliśmy się miłować Boga oraz bliźniego swego.
Anonimowi Alkoholicy wkraczają w dojrzałość, str. 304
Kiedy piłem, samodzielność finansowa nie była moją mocną stroną. A jeśli użyczałem komuś swego czasu lub pieniędzy, to tylko za określoną cenę. Gdy byłem nowicjuszem we Wspólnocie, powiedziano mi tak: “Aby to zachować, musimy to rozdawać za darmo”. Gdy zacząłem dostosowywać swoje życie do zasad AA, szybko przekonałem się, że “rozdawanie za darmo” jest zaszczytem, a zarazem wyrazem przepełnionej moje serce wdzięczności dla Wspólnoty. Moja miłość do Boga i innych stała się czynnikiem motywującym mnie w życiu, i nawet mi do głowy nie przyszło, żeby chcieć czegoś w zamian. Teraz rozumiem, że “rozdawanie za darmo” to sposób, w jaki Bóg wyraża się poprzez mnie.

1 komentarz: