niedziela, 1 lipca 2018

1 lipca

TO, CO DZIŚ JEST NAJWAŻNIEJSZE

Zasady wypracowane przez AA są jedynie wytyczną dla ogólnego rozwoju.
Anonimowi Alkoholicy, str. 50 – 51
Tak jak rzeźbiarz posługuje się różnymi narzędziami, aby osiągnąć pożądane efekty w tworzeniu dzieła sztuki, podobnie ja korzystam z 12 Kroków AA, aby osiągnąć pożądane rezultaty w moim życiu. Nie pozwalam, by przytłaczały mnie problemy życiowe i nie zamartwiam się tym, ile pracy mi jeszcze zostało. Pociechą jest dla mnie świadomość, że moje życie znajduje się teraz w rękach Siły Wyższej – pierwszorzędnego artysty, który kształtuje moje życie, zamieniając je w unikatowe arcydzieło. Czerpię satysfakcję z pracy nad Programem, bo wiem, że “czyniąc to, co dziś najlepsze, czynimy to, czego oczekuje od nas Bóg”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz