sobota, 10 lutego 2018

10 lutego

NIE JA REŻYSERUJĘ TO PRZEDSTAWIENIE

Kiedy, jako zdeklarowani alkoholicy,stanęliśmy w obliczu kryzysu nie do uniknięcia, musieliśmy wreszcie pozbyć się obaw i dokonać wyboru: czy Bóg jest dla nas wszystkim, czy niczym. Albo istnieje albo Go nie ma.
Anonimowi Alkoholicy, str. 45
Dzisiaj wybieram Boga. Jest ON dla mnie wszystkim. I jestem za to naprawdę wdzięczny. Gdy sądzę, że to ja reżyseruję przedstawienie, zagradzam Bogu dostęp do mojego życia. Modlę się, abym pamiętał o tym w chwili, gdy znów pozwolę sobie wpaść w pułapkę samowoli. Najważniejsze jest to, że chcę dziś wzrastać duchowo i że Bóg jest dla mnie wszystkim. Gdy próbowałem rzucić picie o własnych siłach, nigdy mi się nie udawało:a z pomocą Boga i AA - to działa.Ot,taka sobie prosta myśl dla skomplikowanego alkoholika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz