sobota, 30 września 2017

30 września

TRÓJKĄT WPISANY W OKRĄG

Okrąg oznacza cały świat AA, trójkąt zaś Trzy Legaty AA: ZDROWIENIA, JEDNOŚCI I SŁUŻBY. W naszym wspaniałym nowym świecie odnaleźliśmy wolność od naszej śmiercionośnej obsesji.
Anonimowi Alkoholicy wkraczają w dojrzałość, str. 180
W początkowym okresie przynależności do Wspólnoty zatrudniłem się w biurze usług AA, dzięki czemu miałem okazję się przekonać, że wyjaśnienie naszego logo jest najbardziej właściwe: okrąg miłości i służby z wpisanym weń trójkątem równoramiennym, którego podstawa symbolizuje Zdrowienie na programie Dwunastu Kroków. Dwa pozostałe ramiona to Jedność i Służba. Dojrzewając w AA, szybko utożsamiłem się z tym symbolem. Jestem okręgiem, zaś trzy boki trójkąta przedstawiają trzy aspekty moje osobowości: aspekt fizyczny, aspekt poczytalności i dojrzałości emocjonalnej aspekt duchowy, przy czym ten ostatni reprezentuje podstawa. Gdy zbierze się je razem, wszystkie one przedkładają się na trzeźwe i szczęśliwe życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz