wtorek, 24 maja 2016

24 maja

Myśl przewodnia AA

Szczerze dzieląc się bolesnym doświadczeniem z kandydatami do Wspólnoty, zdobywam ich zaufanie. To sprawia, że i oni się otwierają - wyjawiają nam rzeczy, o których nigdy przedtem z nikim nie rozmawiali. Wyznanie takie przynosi im ogromną ulgę. Albowiem najbardziej ciąży ludziom to, to co utrzymują w tajemnicy przed innymi ludźmi.
Otworzywszy przed nami swoje serce, doznają uczucie lekkości i wyzwolenia.
Pytanie

Czy los innych alkoholików obchodzi mnie na tyle, że nie zawahają się otworzyć przede mną swego serca ?

Medytacja

Ze wszystkich sił winienem starać się pomagać innym. Nieszczęśnicy, których napotykam na swej drodze, są mi zesłani przez Siłę Wyższą. Ona użyczy mi siły, jakiej potrzebuję, by im dopomóc. Zakres świadczonej przeze mnie pomocy będzie się stopniowo poszerzał. Bóg dostarcza pokarmu dla mej duszy, a ja dzielę się nim z bliźnimi. Nigdy nie wolno mi twierdzić, że mam jedynie tyle siły, ile sam potrzebuję. Im więcej przekazuję innym, tym więcej sam posiadam. Jeśli to, czym dysponuję, zechcę zachować wyłącznie dla siebie, w końcu wszystko stracę.

Modlitwa

Modlę się, abym szczerze pragnął dawać.
Modlę się, abym zesłaną mi siłą dzielił się chętnie z innymi, wtedy dostanę więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz