poniedziałek, 29 lutego 2016

29 lutego

Myśl przewodnia AA 

Podróż ku trzeźwości to droga długa i bolesna, lecz z ręką na sercu przyznajemy, że warto było na nią wstąpić. Wiemy, że przykre doświadczenia z przeszłości przywiodły nas do AA, stanowiąc jeszcze jeden etap naszej duchowej wędrówki przez życie. We Wspólnocie otrzymaliśmy wszystko to, czego na próżno poszukiwaliśmy za pomocą butelki. Rozumiemy już, że owa wędrówka trwa nadal, a my – wciąż będąc w „drodze” – ciągle uczymy się przezwyciężać nasze wady i słabości, oraz stawiać czoło problemom, jakie są udziałem wszystkich śmiertelników. A gdy stajemy na rozdrożu lub napotykamy przeszkodę, mamy pewność, że Siła Wyższa pomoże nam dokonać właściwego wyboru i pokonać trudności. 
Pytanie

Czy kontynuując swoją duchową wędrówkę, zwracam się do Siły Wyższej o pomoc, przewodnictwo i wsparcie? 

Medytacja

Kontynuując moją duchową podróż przez życie, szukać będę Bożych wskazań i pozostanę im posłuszny; dzięki temu we właściwym czasie dotrę do właściwego miejsca, przeznaczonego dla mnie. Winienem pamiętać, że od wspólnoty z Bogiem oddzielić mnie może jedynie moja własna pycha i lęk. To co jest mi „pisane” przez Boga, otrzymam bez kłopotów i bez walki. Moja odpowiedzialność polega tylko na ufnym zaakceptowaniu przewodnictwa Siły Wyższej i stosowaniu szczytnych zasad duchowości we wszystkich moich poczynaniach. 

Modlitwa

Modlę się, abym w mojej duchowej wędrówce przez życie poszukiwał dzisiaj Bożych drogowskazów. 
Modlę się, ażebym ufał, że dzięki przewodnictwu Siły Wyższej zawsze docieram tam, gdzie trzeba i podejmuję właściwe decyzje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz