środa, 8 sierpnia 2018

8 sierpnia

ZROBILIŚMY LISTĘ…

Zrobiliśmy listę osób, które skrzywdziliśmy…
12 kroków i 12 Tradycji, str. 78
Gdy przymierzyłem się do Kroku Ósmego, zastanawiałem się, jak niby mam zrobić listę osób które skrzywdziłem – osób tych było przecież tak wiele, a niektóre z nich już nie żyły. Pewne krzywdy nie były zbyt poważne, a jednak nie dawały mi spokoju. W pracy nad tym Krokiem głównym zadaniem stało się dla mnie osiągnięcie gotowości do jak najlepszego zadośćuczynienia w odpowiednim czasie tam, gdzie jest wola zrobienia czegoś, tam znajdzie się też sposób, by to zrobić; jeśli więc chcę poczuć się lepiej, muszę zrzucić z siebie ciężar winy. Jeśli będę szczery i uczciwy wobec siebie, to z pomocą Siły Wyższej oczyszczę z niego swój umysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz