sobota, 14 lipca 2018

14 lipca

ODŻYWCZY SKŁADNIK

O ile pokora dotychczas była dla nas w czymś w rodzaju wodnistej papki szpitalnej, o tyle obecnie odczuwamy ją, jako życiową mannę, po spożyciu której możemy uzyskać pogodę ducha.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 75
Jak często skupiam się na moich problemach i frustracjach? Kiedy to ja mam “dobry dzień” te same problemy tracą na znaczeniu i moje zaprzątanie nimi słabnie. Może dobrze byłoby, gdybym spróbował ustalić, co stanowi “magiczny klucz”do moich “dobrych dni” i używał go też w “złe dni”. Zdaje się, że już znalazłem rozwiązanie!
Zamiast uciekać od bólu i problemów, mogę pomodlić się o pokorę!
Pokora z pewnością zdoła uleczyć mój ból. Zdoła wyrwać mnie ze skupienia na samym sobie. Pokora, owa moc, której użycza mi “Siła Większa niż ja sam”, może być moim udziałem – wystarczy, że o nią poproszę! Pokora przywróci równowagę w moim życiu. Pokora pozwoli mi z pogodą zaakceptować moje człowieczeństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz