czwartek, 21 czerwca 2018

21 czerwca

WIARA I LĘK

Osiągnięcie wolności od lęku to zadanie na całe życie – i to takie, którego nigdy nie wypełnimy w stu procentach. W obliczu ciężkiego ataku, groźnej choroby, czy też w innych okolicznościach, które poważnie naruszają nasze bezpieczeństwo, wszyscy, w naturalny sposób, reagujemy lękiem – i poddajemy mu się albo nie, co może jedynie przynieść różnorakie lepsze lub gorsze skutki. Jedynie ludzie, którzy sami siebie oszukują, mogą twierdzić, że są całkowicie wolni od lęku.
Jak to widzi Bill, str. 263
Lek przyniósł mi cierpienie, kiedy zamiast się bać mogłem był bardziej wierzyć. Bywa, że doznaję radości, szczęścia czy beztroski, a tu nagle – rozdziera mnie lęk. Wiara – i poczucie, że jestem ważny dla Siły Wyższej – pomaga mi bezpiecznie przeżywać zarówno tragedie, jak i chwile uniesienia. Gdy zdecyduję się powierzyć wszystkie moje lęki Sile Wyższej, będę od nich wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz