środa, 20 czerwca 2018

20 czerwca

UWOLNIENIE OD LĘKU

Kwestia uporania się lękiem ma dwa aspekty. Po pierwsze, musimy próbować uwolnić się od lęku w takim zakresie, w jakim tylko jest to możliwe. Po drugie, musimy okazać listę i wykrzesać w sobie odwagę, aby konstruktywnie radzić sobie z tymi przejawami lęku, które jeszcze pozostały.
Jak to widzi Bill, str. 61
Większość moich decyzji podyktowana była lękiem. Swego czasu alkohol ułatwiał mi konfrontację z życiem, ale nadszedł moment, w którym nawet on nie usuwał mojego lęku. Jednym z największych darów AA było dla mnie zdobycie odwagi do podjęcia działania – co czynię z Bożą pomocą. Po pięciu latach trzeźwienia przyszło mi zmierzyć się z ogromną dawką lęku. Bóg zesłał mi wówczas ludzi, którzy pomogli mi przez to przejść, i dzięki pracy nad Dwunastoma Krokami staję się całkowicie osobą, jaką pragnę być – i jestem za to głęboko wdzięczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz