czwartek, 8 marca 2018

8 marca

POWIERZENIE

Każdy, kto przyszedł do AA i ma zamiar tu pozostać, bezwiednie zrobił już początek Trzeciego Kroku. Czyż nie jest bowiem prawdą,że w odniesieniu do wszystkich spraw mających związek z alkoholem każdy z nowicjuszy postanowił powierzyć swoje życie opiece, ochronie i przewodnictwu Anonimowych Alkoholików?... Każdy nowicjusz z dobrymi chęciami czuje się w AA jak skołatana łódka w bezpiecznej przystani. Czymże to jest,jeśli nie powierzeniem własnej woli i własnego życia opiece nowo odnalezionej Opatrzności.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 37
Poddanie się Bogu było krokiem mojego zdrowienia. Uważam,że nasza Wspólnota poszukuje duchowości otwartej na nową wieź z Bogiem. Gdy dokładam starań, aby podążać drogą Dwunastu Kroków, zyskuję poczucie wolności, która czyni mnie zdolnym do samodzielnego myślenia. Mój nałóg bezlitośnie mnie ograniczał i uniemożliwiał mi wyrwanie się z zamknięcia w samym sobie - ale AA zapewnia mi drogę, która pozwala mi wyjść poza te granice. Dzielenie się, troska i opieka to naturalne dary, które na wzajem sobie ofiarujemy; a moja własna zdolność do dawania umacnia się wraz z przemianą mojej postawy wobec Boga. Uczę się w życiu,jak poddawać się woli Boga i szanować samego siebie, i jak zachowywać te wartości poprzez rozdawanie tego, co otrzymuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz