środa, 7 marca 2018

7 marca

KLUCZEM JEST GOTOWOŚĆ

Z chwilą kiedy włożyliśmy klucz dobrych chęci do zamka i uchyliliśmy choć trochę drzwi, przekonaliśmy się, że zawsze można je otworzyć jeszcze szerzej.
12 kroków i 12 tradycji, str. 37
Gotowość do wyzbycia się pychy i podporządkowania własnej samowoli Sile Większej niż ja sam okazała się jedynym warunkiem absolutnie koniecznym do tego, bym rozwiązał dziś wszystkie swoje problemy. Nawet odrobinka dobrych chęci - jeśli są szczere - wystarczy,żeby Bóg wkroczył do mojego życia i zajął się każdym doskwierającym mi kłopotem, bólem czy obsesją. Poziom mojego komfortu psychicznego jest wprost proporcjonalny do poziomu gotowości, jaką w danej chwili wykazuję, żeby zaniechać samowoli i pozwolić,by wola Boga przejawiała się w moim życiu. Klucz dobrych chęci jest potężnym narzędziem,które moje zmartwienia i lęki przemienia w pogodę ducha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz