czwartek, 1 marca 2018

1 marca

TO DZIAŁA

Ten program działa - naprawdę działa.
Anonimowi Alkoholicy, str. 76
Gdy przetrzeźwiałem, to na początku wierzyłem tylko w program AA. Zachowywałem abstynencję z rozpaczy i lęku (i może pomógł mi w tym też troskliwy i/lub surowy sponsor! Wiara w siłę Wyższą nadeszła dużo później. Zrazu przychodziła do mnie powoli, głównie dzięki temu, że słuchałem, jak inni dzielą się na mitingach swoimi doświadczeniami - doświadczeniami, z którymi ja sam nigdy nie zmierzyłem się na trzeźwo, a którym oni stawiali czoło dzięki mocy uzyskanej od Siły Wyższej. Ich wypowiedzi tchnęły we mnie nadzieję, że ja także mogę zostać - i zostanę - "obdarzony" Jakąś Siłą Wyższa. Z czasem przekonałem się, że Siła Wyższa - czyli wiara sprawdzająca się w każdych okolicznościach - jest czymś możliwym i istniejącym. Dziś ta właśnie wiara, połączona z uczciwością, otwartością umysłu i gotowością do pracy nad Krokami, zapewnia mi pogodę ducha, której szukam. Ten program działa - naprawdę działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz