środa, 8 listopada 2017

8 listopada

OSOBISTA PRZYGODA

Medytacja nie zna ograniczeń, nie wymaga początku ani końca, zawsze może rozwijać się dalej. I choć możemy korzystać z dostępnych nam wskazówek i przykładów, medytacja ze swej natury jest indywidualną przygodą, podczas której każdy z nas wyznacza własne ścieżki i własne widnokręgi.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 101
Mój wzrost i rozwój duchowy zależy od kontaktu z Bogiem – jakkolwiek Go pojmuję. Dzięki Niemu odnajduję swoje prawdziwe, wewnętrzne ja. Praktyka codziennej modlitwy i medytacji wzmacnia i odnawia moje źródło zdrowia i dobrego samopoczucia. Dzięki temu otwieram się i staję się gotowy do zaakceptowania wszystkiego, co Bóg mi zsyła. Więź z Nim sprawia, że mam pewność, iż moja podróż będzie przebiegała zgodnie z Jego wolą wobec mnie – toteż jestem wdzięczny za Jego Obecność w moim życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz