wtorek, 14 listopada 2017

14 listopada

INTUICJA I INSPIRACJA

Prośmy Boga o natchnienie, intuicję lub decyzję. Starajmy się odprężyć i nie przejmować się. Nie walczmy.
Anonimowi Alkoholicy, str. 75
Inwestuję swój czas w to, co naprawdę kocham. Zdyscyplinowane praktykowanie Kroku Jedenastego pozwala mi być razem z moją Siłą Wyższą, przypominając mi, że – z pomocą Boga – intuicja i inspiracja są dla mnie osiągalne. Stosowanie tego Kroku owocuje miłością do siebie. Nieprzerwane starania doskonalenia mojej więzi z Siłą Wyższą delikatnie przypominają mi o mojej niezdrowej przeszłości, kiedy to miałem wygórowane mniemanie o sobie i złudne poczucie własnej wszechmocy. Kiedy proszę o moc potrzebną do wypełniania woli Boga wobec mnie, uświadamiam sobie swoją bezsilność. Pokora i zdrowo rozumiana miłość do siebie są jak najbardziej do pogodzenia i stanowią bezpośredni efekt pracy nad Krokiem Jedenastym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz