poniedziałek, 17 października 2016

17 października

Myśl przewodnia AA

Co zamierzam dzisiaj zrobić dla Wspólnoty ? Czy powinienem kogoś odwiedzić lub do kogoś zatelefonować, lub może napisać list ? Czy jest do zrobienia coś, co przyczyniło by się do rozwoju i umocnienia Wspólnoty, a ja wciąż to zaniedbuję i odkładam na potem ? Jeśli tak, to czy gotów jestem uczynić to dzisiaj ? Czas skończyć ze zwyczajem odkładania spraw na później. Czas zacząć bezzwłocznie wykonywać to, co dzisiaj do mnie należy. Jutro może przecież być już za późno. Kto wie, czy w ogóle dożyję jutra, więc może bym się tak ruszył i zabrał do roboty.
Pytanie

Czy rozumiem, że los Wspólnoty zależy też po części ode mnie ?

Medytacja

Nie skupiaj dziś uwagi na sobie, tylko spoglądaj w górę, ku Sile Wyższej. Odwróć wzrok od brzydoty, małości i niedoskonałości. W swoim niepokoju – odetchnij spokojem Bożym.
W swojej niecierpliwości – doceń cierpliwość Bożą.
W swoich ograniczeniach – zachwyć się Bożą doskonałością.
Zwracając się ku Bogu, uskrzydlisz swego ducha, a wówczas inni dostrzegą w tobie to, czego sami pragną. Wzrastając duchowo, staniesz się zdolny do czynienia tego, czego nigdy przedtem nie zdołałbyś dokonać.

Modlitwa

Modlę się, abym kierował swoje spojrzenie ku temu, co pozwoli mi przekroczyć samego siebie.
Modlę się, abym dostrzegał nieskończone możliwości rozwoju duchowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz