niedziela, 21 sierpnia 2016

21 sierpnia

Myśl przewodnia AA

Kimże jesteś , aby twierdzić, że Boga nie ma?
Kwestia istnienia lub nieistnienia Boga to najstarszy dylemat ludzkości. Czy mamy prawo i wystarczające podstawy, by zaprzeczać, iżby życie przebiegało według jakiegoś planu i zmierzało do jakiegoś celu? Czy też raczej gotowiśmy przyznać, że wiara w swego rodzaju Świętą Zasadę Wszechświata stanowi immanentną część naszego „wyposażenia”, podobnie jak potencjalna zdolność człowieka do miłości? O ile zdołamy dotrzeć do sedna i ujrzeć siebie „w czystej postaci”, tam w głębi odkryjemy Wielką Rzeczywistość i zrozumiemy, że jeśli Bóg jest, to właśnie tam można Go znaleźć. Sięgnięcie do owej Rzeczywistości uleczy nas i pozwoli nam się opamiętać.
Pytanie

Czy odkryłem w sobie Wielką Rzeczywistość?

Medytacja

Wkraczając w nową drogę życia, masz szansę odciąć się od tego co stare i dokonać wielu zmian na lepsze. Pamiętaj, że przyziemne skłonności i pragnienia nie pozwalają twej duszy wzbić się ku niebiosom – zerwij te więzy i pozwól jej poszybować w górę. Uczucia nowej wolności zaznasz tylko wtedy, kiedy zdołasz wznieść się ponad przyziemność i doczesność. Obcięte skrzydła odrosną, a złamane uda ci się wyleczyć byś mógł je rozwinąć z nie widzianą dotąd gracją. Będziesz silny, piękny i wyzwolony.

Modlitwa

Modlę się, abym zdołał uwolnić się od wszystkiego, co mnie „ciągnie w dół”.
Modlę się, aby ma uskrzydlona dusza wzbiła się w górę ku niebu niczym wolny ptak.

1 komentarz:

  1. 21 sierpień 2011r.zrobiłem mały krok ale zarazem najwiekszy w moim życiu.powiedziałem dosyć upadania jeszcze niczego nie byłem tak pewien jak podjętej decyzji ! A mineło już 11 lat. Tylko niewielki procent ludzi jakieś5%jest w stanie poswiecić wszystko danej sprawie . Ja zrobie wszystko zeby być w tych 5%. Pragne na tamtą strone przejść jako osoba trzeźwa!!Wam też tego życze z całego serca! pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń