sobota, 23 kwietnia 2016

23 kwietnia

Myśl przewodnia AA 

Do AA wciąż trafiają ludzie zniszczeni i zniewoleni alkoholem, ci, których medycyna uznała za przypadki beznadziejne; oni sami też zresztą przyznają, że wobec swego problemu czują się całkowicie bezradni. Obserwując, jak stopniowo wracają do życia i „wychodzą na prostą”, jak udaje im się zachować trzeźwość przez kolejne miesiące i lata, umacniam się w swoim przekonaniu o skuteczności działania Programu i całego naszego ruchu. Przemiana, jakiej doznają członkowie Wspólnoty, jest dla mnie dowodem na istnienie Siły Większej od nas samych, która przemianę ową umożliwia i wspiera. 
Pytanie

Czy jestem głęboko przekonany o tym, że Siła Wyższa może pomóc mi się zmienić?

Medytacja 

Współdziałanie z Bogiem to jeden z podstawowych wymogów życia; wszystko inne samoistnie zeń wypływa. Uświadomiwszy sobie Bożą obecność w naszym życiu, podejmujemy z Bogiem współpracę. Im bardziej zbliżamy się do Boga, tym bardziej wyczulamy się na Jego przewodnictwo i dostrajamy się do Najwyższej Świadomości Wszechświata. Powtarzające się chwile skupienia służyć winny nie tyle rozmowie z Bogiem, ile obcowaniu z Nim, tak byśmy całymi sobą dojmująco odczuli Jego bliskość. Owocem współpracy z Siłą Wyższą jest ciągły wzrost i rozwój duchowy. 

Modlitwa 

Modlę się, ażeby Bóg użyczył mi sił i wskazał właściwy kierunek rozwoju.
Modlę się, aby moja moc, wiedza i intuicja stanowiły naturalny rezultat współdziałania z Nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz