czwartek, 3 marca 2016

3 marca

Myśl przewodnia AA 

Akt powierzenia się Bogu oznacza, że nasz problem alkoholowy złożyliśmy w Jego ręce; musimy mieć się na baczności, by nigdy nie próbować Mu go „odebrać” – pozostawmy go lepiej tam, gdzie jest teraz jego miejsce. Ilekroć kusi mnie , żeby się napić, mówię sobie tak: „ Umówiłem się z Bogiem, że nie będę pił. Wiem, że On nie chce, bym sięgał po alkohol. A więc nie zrobię tego”. Następnie zwracam się do Boga z prośbą, by użyczył mi siły, jakiej potrzebuję, aby dotrzymać słowa. 
Pytanie 

Czy zamierzam wywiązywać się z umowy zawartej z Bogiem? 

Medytacja 

Postaram się, by moje nowe życie przebiegało pod znakiem wzrostu i rozwoju. Aby to osiągnąć, będę często rozmyślał o sprawach duchowych. Im wierniej będę realizował nowe zasady życia, tym wyraźniej dostrzegę swoje wady. 
Rosnąca świadomość własnych błędów i ograniczeń to nieomylny znak, że proces dojrzewania już się rozpoczął. Niedostatki i słabości przezwycięża się w walce, a ta zawsze jest bolesna: indolencja – fizyczna, umysłowa czy duchowa – nie „zagraża” dyskomfortem ani poczuciem porażki. Dopóki na dobre nie wkroczę na nową drogę życia, wysiłek i tocząca się we mnie walka pozwolą mi uzyskać wgląd nie mojej siły, lecz moich braków. W swoich zmaganiach zawsze mogę się zdać na Bożą pomoc. 

Modlitwa 

Modlę się , abym dostrzegał wszystko to, co dowodzi, że się rozwijam. Modlę się, ażebym nigdy nie ustawał w wysiłkach prowadzących do wzrostu duchowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz