piątek, 26 lutego 2016

26 lutego

Myśl przewodnia AA 

Wstąpiwszy do AA, zaczęliśmy wierzyć w Siłę Większą od nas samych – w Świętą Zasadę Wszechświata, którą nazywamy Bogiem i do której zwracamy się o pomoc. Codziennie rano poświęcamy chwilę na modlitwę lub medytację: prosimy Boga o siłę potrzebną do zachowania trzeźwości przez najbliższe dwadzieścia cztery godziny. Co wieczór zaś dziękujemy Mu za to, że pomógł nam wytrwać w postanowieniu niepicia. 
Pytanie 

Czy wierzę, że każdy członek Wspólnoty, jakiego znam, jest dowodem na to, że Moc Boża z najgorszego nawet pijaka zdolna jest uczynić trzeźwego, wartościowego człowieka?

Medytacja

Winienem modlić się o łaskę wiary tak żarliwie, jak spragniony wędrowiec na pustyni modli się o wodę. Czy doznałem kiedyś uczucia absolutnej pewności, że Bóg mnie nie opuści ani nie zawiedzie? Czy jestem tego świadom równie głęboko jak tego, że wciąż żyję? Będę gorąco prosił o stałe umacnianie się mojej wiary. Tak naprawdę, w moim życiu niczego nie brak – mam wszystko, czego mi trzeba – tyle, że brak mi wiary, abym mógł dostrzec i uznać tę prostą prawdę. Przypominam dziecko bogacza, które chodzi w łachmanach, podczas gdy wokół aż roi się od sklepów przepełnionych wszelakim dobrem. 

Modlitwa

Modlę się, bym zrozumiał, że w rękach Boga jest to, czego potrzebuję. Modlę się, ażebym pamiętał, że wszystko, co On posiada i czego może dokonać, zawsze jest dla mnie dostępne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz