piątek, 12 lutego 2016

12 lutego

Myśl przewodnia AA 

Patrząc wstecz na spowodowane piciem kłopoty i przejścia (szpitale, lekarze, więzienia itp.), zachodzimy w głowę, jakim cudem mogliśmy tak długo godzić się na tego rodzaju życie. Nasze dawne doświadczenia widzimy nareszcie w PRAWDZIE i cieszymy się, że są już za nami. Po paru miesiącach przynależności do AA uczciwie przyznajemy, że faktycznie istnieje coś, co cenimy sobie bardziej niż picie alkoholu. Osobiście doświadczyliśmy uroków trzeźwego życia i za nic w świecie nie zamienilibyśmy go na rozpędzoną, pijaną karuzelę. 
Pytanie

Czy pragnienie zachowania trzeźwości jest we mnie o wiele silniejsze niż pragnienie upicia się ? 

Medytacja

Wewnętrzna świadomość Bożej Obecności stanowi podstawę mego życia duchowego. Winienem powierzać Bogu wszystkie moje sprawy i we wszystkim Mu ufać. Jego bliskość zawsze przyniesie mi spokój i ukojenie. Niczego się nie muszę obawiać, ponieważ dopóki trzymam się blisko Niego, dopóty nic mi nie zagraża – ani teraz, ani w przyszłości. Jeśli wszystkie swe zamiary i wszystkie okoliczności mego życia natchnę świadomością Bożej Obecności, to w rękach Siły Wyższej będę się czuł bezpieczny – choćby nie wiem co się wydarzyło. 

Modlitwa

Modlę się, abym nosił w sobie świadomość Bożej Obecności, albowiem utoruje mi ona drogę do nowego, lepszego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz