czwartek, 7 stycznia 2016

7 stycznia

Myśl przewodnia AA 

Gdy ogarnie mnie pokusa, żeby się napić - co się czasem zdarza - powiem sobie tak: „Całe moje życie zależy od tego, czy wypiję pierwszy kieliszek. Nic na świecie nie zmusi mnie do uczynienia tego". Poza tym obiecałem Sile Wyższej, że tego nie zrobię. Wiem, że Bóg nie chce, abym pił, ja zaś nie chcę złamać danego Mu słowa - swoje prawo do picia oddałem Mu raz na zawsze.

Pytanie 

Czy moja decyzja o zaprzestaniu picia jest stanowcza i nieodwołalna?

Medytacja 

W ciszy i skupieniu Bóg oświeca człowieka i trafia do jego serca. Nie potrafię wykazać, w którym mo­mencie owo „wejście" następuje, lecz mogę zaobser­wować jego efekty. Słowo Boże dociera 
do najskryt­szych pokładów mej duszy; w godzinie pokusy przychodzi mi ono z pomocą - w dojmujący sposób uzmysławiam sobie jego wartość i potęgę. Odnajduję je zawsze, kiedy jest mi potrzebne. 

Modlitwa 

Modlę się, abym dostrzegał Boże zamiary wobec mnie i bym z zadowoleniem przyjmował wszystko, czego Bóg pragnie mnie nauczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz