środa, 6 stycznia 2016

6 stycznia

Myśl przewodnia AA 

Zachowanie abstynencji, połączone z trzeźwieniem, to najważniejsza rzecz w moim życiu. Najbardziej doniosłą decyzją, jaką kiedykolwiek podjąłem, była ta o zaprzestaniu picia. Jestem przekonany, że cały mój dalszy los zależy od tego, czy uda mi się nie sięgnąć po pierwszy kieliszek. 
Nic na świecie nie jest dla mnie ważniejsze niż moja trzeźwość. Stanowi ona o wszystkim, co mam i co mnie spotyka w życiu. 
Pytanie 

Czy mogę sobie pozwolić na to, by o tym zapomnieć, choćby na chwilę? 

Medytacja 

Wezmę się w garść i będę uważał na to, co robię. Zacznę od zaraz. 
Odrzucę wszelkie jałowe roztrząsania. Wiem, że godziwość mojego życia rozstrzyga o jego wartości. Z radością poddam się zdrowej dyscyplinie, gdyż pomoże mi ona otworzyć się na Moc Bożą, której zasięg jest niezrównany, o ile tylko używa się jej w słusznej sprawie. 

Modlitwa 

Modlę się, abym zaakceptował wszelkie konieczne trudy i wyrzeczenia oraz dzielnie stawił im czoło. Modlę się, abym był godzien przyjmować zsyłaną mi przez Siłę Wyższą moc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz