sobota, 30 stycznia 2016

30 stycznia

Myśl przewodnia AA 

Pijackie życie nie jest życiem szcześliwym. Picie odgradza cie od ludzi i od Boga. 
- jeden z najprzykrzejszych skutków picia to samotność. 
Jedną z najwspanialszych cech AA jest natomiast wspólnota. 
Alkohol oddziela cie od innych ludzi, a już na pewno od tych, na których ci najbardziej zależy - od rodziny, współpracowników, prawdziwych przyjaciół. Choćby byli ci nie wiem jak drodzy, miedzy nimi, a sobą wznosisz mur twojego pijaństwa: odbierasz sobie możliwość jakiegokolwiek sensownego kontaktu z nimi; w rezultacie masz wrażenie, że jesteś na tym świecie sam jak palec... 
Pytanie

Czy opuściło mnie uczucie samotności? 


Medytacja 

Codziennie poszukam sobie zacisznego, odosobnionego miejsca - miejsca na porozumienie z Siłą Wyższą; zadbam w nim o swoje zdrowie duchowe i nabiorę sił. Będę dzielny i rześki dzięki zjednoczeniu z Bogiem. Wrócę do świata wypoczęty i odświeżony, by dalej spełniając to, co Bóg dla mnie przeznaczył. Wiem, że On nigdy nie przydzieli mi zadań przerastających moje siły. By odnieść sukces, trzeba się tylko zdobyć na spokój i pogodę ducha. 

Modlitwa 

Modlę się, abym pielęgnował swoje życie wewnętrzne, gdyż pomoże mi to osiągnąć pogodę ducha. Modlę się, aby moja dusza odradzała się w ciszy i pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz