sobota, 4 sierpnia 2018

4 sierpnia

ZIARNO WIARY

Wiara z pewnością jest konieczna, ale sama wiara nic nie zdziała. Możemy wierzyć i jednocześnie daleko być od Boga.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 36
Jako dziecko nieustannie kwestionowałem istnienie Boga. Dla takiego jak ja “myśliciela o naukowym umyśle” żadna odpowiedz nie wytrzymywała gruntownej dyskusji; aż któregoś dnia pewna cierpliwa kobieta powiedziała mi tak: “Musisz uwierzyć”. I tym prostym stwierdzeniem zasiała we mnie ziarenko zdrowienia!

Dziś, gdy stosuję program zdrowienia – z wolna zaczynam pozwalać, aby to pierwsze ziarno wiary rosło i rozkwitało. Każdy dzień zdrowienia – sumienna praca w ogródku – sprawia, że w moim życiu coraz pełniej obecna jest Siła Wyższa – taka, jak ja ją pojmuję. Dzięki wierze, mój Bóg zawsze był przy mnie, ale to ja muszę wykazać gotowość i zaakceptować Jego obecność.

Proszę Boga, aby użyczył mi gotowości potrzebnej do wypełniania Jego woli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz