poniedziałek, 27 sierpnia 2018

27 sierpnia

SKUPIENIE

Pierwszą wielką próbą skuteczności AA zależności od Siły Wyższej była druga wojna światowa. Anonimowi Alkoholicy wstępowali do wojska i zostali porozrzucani po świecie. Nikt nie wiedział, czy będą zdolni poddać się dyscyplinie, czy nie załamią się pod obstrzałem, czy zniosą monotonię i koszmar wojny?
Jak to widzi Bill, str. 200
Skupię myśli na Sile Wyższej. Wszystko podporządkowuję tej tkwiącej we mnie mocy. Będę stawał w jej obronie niczym żołnierz, czując w sobie potęgę armii Ducha, przesycającego dziś moje życie. Pozwolę, by z Siłą Wyższą połączyła mnie fala jedności duchowej – poprzez wdzięczność, posłuszeństwo i dyscyplinę. Niechaj moc ta prowadzi mnie przez cały dzień. Niechaj kroki, które dziś postawię, umocnią moje słowa i uczynki; obym pamiętał, że posłaniem, które otrzymałem w darze od Siły Większej niż ja sam, winienem dzielić się z innymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz