niedziela, 8 lipca 2018

8 lipca

WCIĄŻ ROSNĄCA WOLNOŚĆ

Właśnie podczas Siódmego Kroku następuje zmiana naszych postaw, która umożliwia, by kierując się pokorą, wyjść poza siebie – ku innym ludziom i ku Bogu.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 77
Gdy wreszcie poprosiłem Boga, aby uwolnił mnie od wszystkiego, co odgradza mnie od niego i od światła Jego Ducha, wyruszyłem w podróż wspanialszą niż to sobie kiedykolwiek wyobrażałem. Doświadczyłem uwolnienia od tych cech, które zakleszczały mnie w sobie samym. Dzięki temu niosącemu pokorę Krokowi czuję się oczyszczony.

Szczególnie zważam na ten Krok, gdyż w wyniku pracy nad nim stałem się użyteczny dla Boga i innych ludzi. Wiem, że użyczył mi On siły potrzebnej do wypełnienia Jego woli i że przygotował mnie na spotkanie ze wszystkimi, z którymi się dzisiaj zetknę.

Naprawdę jestem w Jego rękach i dziękuję Mu za radość bycia dziś przydatnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz