poniedziałek, 25 czerwca 2018

25 czerwca

ULICA DWUKIERUNKOWA

Jeśli poprosimy Go o to, Bóg na pewno wybaczy nam nasze wady. Ale w żadnym razie nie wybieli nas jak śnieg i nie utrzyma tej bieli bez naszego współdziałania.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 66
Modląc się, pomijałem wiele rzeczy, które wymagały przebaczenia. Myślałem, że jeśli nie wspomnę o nich Bogu, to nigdy się o nich nie dowie. Nie wiedziałem wtedy, że gdybym był sam wybaczył sobie swoje dawne złe uczynki, to i Bóg by mi je wybaczył. Zawsze uczono mnie, że powinienem się przygotować do podróży przez życie; i do chwili wstąpienia do AA – kiedy to stałem się gotów nauczyć się przebaczania dla siebie i dla innych – nie uświadomiłem sobie, że to samo życie jest podróżą. Podróż ta może być bardzo szczęśliwa, jeśli jestem gotów zaakceptować zmiany i przyjąć odpowiedzialność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz