niedziela, 24 czerwca 2018

24 czerwca

DUCHOWE PRZEDSZKOLE

Prowadzimy jedynie duchowe przedszkole, w którym ludzie mają możliwość uporać się z piciem i znaleźć lepszy sposób na życie.
Jak to widzi Bill, str. 95
Gdy trafiłem do AA, byłem zniszczony przez alkohol i chciałem pozbyć się obsesji picia – ale nie wiedziałem, jak to zrobić. Postanowiłem, że zostanę we Wspólnocie, dopóki nie dowiem się tego od swoich poprzedników. Ni stąd, ni zowąd – zacząłem myśleć o Bogu! Powiedziano mi, żebym znalazł sobie jakąś Siłę Wyższą – a ja nie miałem pojęcia, jak niby miałby wyglądać. Z czasem przekonałem się, że Siła Wyższa może mieć wiele różnych oblicz. Potem powiedziano mi, żebym znalazł swoją własną koncepcję Boga – gdyż w AA nie ma żadnej obowiązującej doktryny religijnej. Wypróbowałem więc, co sprawdza się w moim przypadku, a następnie poprosiłem tę Siłę, by przywróciła mi poczytalność i zdrowie duchowe. Zostałem uwolniony od obsesji picia i – dzień po dniu – moje życie toczyło się dalej, aż wreszcie nauczyłem się żyć w trzeźwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz