piątek, 1 czerwca 2018

1 czerwca

ZMIANA STOSUNKU DO ŻYCIA

Zmieni się cały nasz stosunek do życia i światopogląd
Anonimowi Alkoholicy, str. 72
Gdy piłem moją postawą wobec życia cechował egoizm i egocentryzm; liczyło się przede wszystkim moje własne zadowolenie i przyjemność. Teraz, gdy trzeźwieję, z wolna przestaję szukać swego. Cała postawa wobec życia i ludzi naprawdę się zmienia. Pierwsze “A” z nazwy Wspólnoty uosabia dla mnie postawę (ang. attiude); wpływa na nią drugie “Symbolizujące działanie" (ang. action).

Pracując nad Krokami, chodząc na mitingi i niosąc posłanie AA, mogę odzyskać poczytalność i zdrowie duchowe. “Działanie” to słowo klucz i magiczne zaklęcie! Przyjmując postawę pozytywną i pomocną i wspomagając ją systematycznym działaniem w AA – mogę zachować trzeźwość i dopomóc innym ją osiągnąć. Teraz moja postawa sprowadza się do gotowości dania z siebie wszystkiego, ażeby utrzymać trzeźwość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz