czwartek, 31 maja 2018

31 maja

GOTOWOŚĆ DO SŁUŻENIA INNYM

Wspólnota doszła do wniosku, że ma tylko jedno i wyłącznie jedno szczytne zadanie: nieść posłanie AA tym wszystkim, którzy nie wiedzą, że mają wyjście.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 151
“Światło” wiodące do wolności świeci jasnym promieniem na moich braci alkoholików, kiedy nawzajem twórczo wspomagamy się w rozwoju. “Kroki” prowadzące do doskonalenia siebie nie miały spektakularnych początków – a jednak każdy Krok składa się na ”drabinę”, dzięki której wydobywamy się z otchłani rozpaczy, uzyskując nową nadzieję. Uczciwość staje się “narzędziem”, za pomocą którego rozrywam krępujące mnie “okowy”. Sponsor – będący uważnym słuchaczem – pomaga mi naprawdę usłyszeć przesłanie które pozwoli mi się wyzwolić. Proszę Boga o odwagę potrzebną mi do życia w taki sposób, ażeby Wspólnota AA świadczyła na Jego korzyść. Powołanie to daje mi wolność dzielenia się moim darem zdrowia, co mogę czynić, krzesząc w sobie ducha gotowości do służby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz